Hazır kahvenin bir çeşidi olan 3’ü bir arada konsepti ile 2000’li yılların başında tanıştık. Nescafe, 2002’de ilk tek kullanımlık 3’ü bir arada kahveleri piyasaya sürdü. Kahve, şeker ve kremayı bir arada sunan bu küçük poşetler, hazır kahve tiryakileri için hayatı oldukça kolaylaştırdı. Üstelik 25 kuruş gibi uygun bir de fiyatı vardı. Bu yıl büyük çoğunluğunu gençlerin oluşturduğu 3’ü bir arada müşterisi, toplam 10 bin ton tüketti. İlgi arttıkça, Nescafe’yi kısa zamanda başka markalar izledi. Bugün piyasada 4 büyük firma rekabet ediyor. Nescafe, Cafe Crown ve Jacobs’un başını çektiği pazara şimdi de MacCoffee girdi. Türkiye’de toplam hazır kahve satışlarının yüzde 85’ini bir arada kahveler oluşturuyor. Sektördeki markaların yöneticilerine göre, yeni ...
Yorumlar
Yorum Gönder